השירותים הנרחבים של משתלה בכפר סבא הירוקה

0
1104
קרדיט: Pixabay

מחפשים משתלה בכפר סבא הירוקה? חולמים על צמחי נוי לגינה ולמרפסת מבית משתלת בוטיק איכותית? משתלת תגל הארץ הממוקמת באזור השרון תשמח להציע לכם שירות של מוצרים איכותיים היישר מהטבע. כולנו אוהבים את הטבע. צמחים הצומחים בתוך הבית או הגינה משמחים את הלב ומשווים אוירה נעימה לכל מי שנכנס להתארח. זהו אחד התחביבים האהובים על כמעט כול מי שרוצה לפאר ולהדר את הבית או הגינה. במשתלה הסמוכה לכפר סבא הירוקה אפשר למצוא כמעט כל מה שתחפשו אם אתם מעוניינים לקשט את הבית בצמחיה איכותית וטובה.

משתלת תגל הארץ שבבעלות תומר אהרוניאן דוגלת באיכות הצמחים, ובמקוריותם. למשתלה זו נצבר ידע רב בכל הנוגע לאופן הטיפול בכל צמח ובכל מצב לכל דרישה של לקוח. אם יש לכם גינה ואתם מעוניינים לעצב אותה מחדש, צוות המומחים ישמחו לתת לכם הצעות ורעיונות לצמחים שיוכלו לקחת חלק בתפאורת הגינה שלכם. מחפשים משתלה בכפר סבא הירוקה? מצאתם.

  • המשתלה מספקת שירות לעיצוב גינות. על פי תנאי השטח והעדפות של הלקוח ניתן לתכנן ולבנות את פינת החלומות שתמיד חשקתם ולהתגאות בה בפני האורחים.
  • יש לכם מרפסת שמש? קיימות אין סוף דרכים לעיצוב מרפסות שמש ומרפסות תלויות בבניינים. ישנם עציצים ואדניות המתאימות ביותר לסוגים שונים של מרפסות.
  • רוצים לשתול דשא? אמיתי או סינטטי? במשתלה אפשר למצוא סוגים שונים של מדשאות איכותיות שיכניסו ירוק לעיניים.
  • מחפשים שילוב מנצח של צמח וכד או אדנית? המשתלה מציעה אדניות וכדים מעוצבים ומחומרים טובים ואיכותיים.
  • צמחי נוי וצמחי תבלין – לצד היופי והאלגנטיות שהטבע יכול להכניס לנו הביתה הוא יכול לספק גם יתרונות נוספים כמו תבלין. צמחי תבלין מאוד פופולריים למי שגם חובב טבע וגם רוצה לקצר את הדרך לתבלין ביתי.

המשתלה הכי קרובה הביתה

אין ספק שמי שנכנס למשתלת תגל הארץ יצא משם עם משהו ביד, למשל עם עציץ סנסיווריה למשרד. מתוך היצע אדיר של מוצרים החל בצמחי נוי מרהיבים ועד ציוד נלווה של השקיה וגינון, בטוח שתמצאו שם משהו שיהפוך את הבית שלכם למשהו הרבה יותר טוב. צרו קשר עם המשתלה, הם ישמחו לתת לכם שירות מהיר ומקצועי עם חיוך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here