טיפים לבחירת פינת אוכל

0
1716
טיפים לבחירת פינת אוכל
קרדיט לתמונה: freepik

פינת האוכל היא המקום שבו המשפחה נפגשת בבוקר להתחלת היום ומסיימת אותו בארוחת ערב מהנה יחד. זה המקום לארח בחגים את המשפחה המורחבת. במהלך שעות היום, שולחן האוכל יכול להיות גם פינת עבודה, ציור או משחק. לכן, כדאי לשים לב למספר המלצות, ולבצע בחירה נכונה כאשר רוכשים פינת אוכל חדשה.

מה גודל השולחן הרצוי?

את גודל השולחן כדאי לבחור לפי מספר מאפיינים: כמה אנשים אוכלים סביבו במהלך היומיום, תדירות ביקור בני המשפחה המורחבת לארוחות שישי או חג וכן המקום הפנוי שיש לכם במטבח או הסלון לפינה זו. לאחר ששקלתם את המאפיינים הללו, תוכלו לבחור בין שולחן של שישה מקומות או יותר, ולוודא כי יש מקום נוח לכיסאות סביב כל פאות השולחן. במידת הצורך ניתן לרכוש גם פינת אוכל נפתחת שניתן להתאים לכמות האנשים.

החומר שממנו עשוי השולחן

את החומר שממנו עשוי השולחן כדאי לקבוע בהתאם לעיצוב הפנימי של הבית ולסגנון השולט בחדר שבו ימוקם. במטבח כפרי, למשל, כדאי למקם פינת אוכל מעץ שתדגיש את החומר הטבעי ותעניק לבית סגנון חמים. בבתים המעוצבים בסגנון מודרני ניתן לבחור גם בפינות אוכל עם משטח זכוכית או מתכת. שימו לב גם לרגלי השולחן כך שיתאימו לעיצוב הכללי של החדר, למשל, אם בחרתם שולחן עץ, ודאו שרגליו ישתלבו עם צבע ארונות המטבח או הריהוט בסלון.

הכיסאות סביב שולחן האוכל

פינת האוכל אינה עשויה רק מהשולחן עצמו, אלא היא יחידה כוללת המשלבת כיסאות. אם אתם משתמשים בפינה זו במהלך היום לעבודה, לימודים או יצירה אומנותית כדאי לבחור כיסאות נוחים עם ריפוד קל לניקוי. בית שמעוצב בסטייל אקסקלוסיבי ויוקרתי יכיל פריטים בעיצוב קלאסי, ולכן כדאי לבחור בכיסאות עץ מרהיבים שישתלבו בעיצוב החלל בהרמוניה. 

כאשר אתם בוחרים את הכיסאות, רבים שוכחים לבדוק נושא חשוב: האם גובה הכיסא מתאים לגובה היושבים סביב השולחן ולגובה המשטח שעליו הם סועדים? חשוב לשים לב שיש מקום נוח לישיבה שבו אינכם צריכים לכופף את הגב כדי לאכול בנוחות. הדרך הכי טובה לדעת שהשולחן יהיה נוח ויתאים לצרכים שלכם היא לבדוק את השולחן שיש לכם כיום בבית, למדוד את מידותיו וכך להתאים גם את השולחן הבא שתרכשו.

מחיר פינת האוכל

נושא אחרון שיכול להיות מהותי מאד לפני בחירת פינת האוכל שלכם הוא נושא התקציב הכספי שתרצו להקדיש לרכישתה. קיימות מגוון חנויות מקוונות שמציעות היום פינות אוכל באספקה ישירה עד הבית, בשילוח מהיר ועם מחיר אטרקטיבי. אינכם חייבים להתפשר על מראה השולחן והכיסאות או על איכותם. ערכו השוואת מחירים בין המוצרים השונים שאתם רואים באינטרנט ומצאו את פינת האוכל המתאימה ביותר לתקציב שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here