כל מה שכדאי לדעת לפני שבוחרים גריל גז

0
1438
כל מה שכדאי לדעת לפני שבוחרים גריל גז
קרדיט לתמונה: freepik

גריל הגז מקבל מקום של כבוד בכל מרפסת ביתית או גינה. הוא מאפשר לארח חברים ולהנות מהכנת מזון בצורה מהירה ומקצועית. כדי שהגז יעשה את העבודה בצורה טובה חשוב לבחור את הגריל שהכי מתאים לצרכים האישיים שלכם ולכמות בני המשפחה ותדירות השימוש. חשוב מעל הכל שהגריל יהיה אמין ומקצועי שלא יתקלקל באמצע ויהרוס את החוויה.

כמה נתונים שאספנו עבורכם כדי להפוך את הבחירה לקלה:

מבערים- גריל גז יכול להגיע בגודל קטן עם 2 מבערים ובגדול עם 6 מבערים. המבחן לכמות המבערים הנחוצה הוא בעיקר כמות בני המשפחה הקיימים בבית וכמות האורחים שנוהגים לארח. בנוסף לכך, תדירות השימוש בגריל. אנשים שמארחים על בסיס קבוע מעל 10 אנשים יצטרכו גריל גז עם 5-6 מבערים. זוג צעיר עם ילד או שתיים שמארחים לעיתים רחוקות יוכלו להסתפק בגריל גז עם 2-3 מבערים.  

פיזור החום- פיזור חום נכון ואיכותי מאפשר להנות ממזון שמתחמם באופן שווה ונצלה במידה הרצויה בכל חלקיו. גריל איכותי עשוי מיציקת אלומיניום בשיטת פיזור חום באמצעות משולשים מאמייל המאפשרים חלוקה אחידה של החום שנפלט לרשת הצליה. בנוסף לכך יש תכנון נכון של המרחק בין האש למקום ההנחה של המזון.

רשת הגריל- הרשתות המועדפות ביותר הן הרשתות היצוקות שנחשבות ליעילות בפיזור חום אחיד. רשתות נירוסטה מאפשרות ניקוי קל יותר. מי שמחפש גם וגם יכול למצוא גריל גז עם רשת מאסיבית יותר שתאפשר פיזור חום יחסי טוב וגם אפשרות ניקוי נוחה יותר מהרשת היצוקה.

חברה מובילה- חשוב לבחור חברה אמינה וטובה כדי שתהנו ממוצר איכותי ומראש שקט לטווח הארוך. חברות גדולות יאפשרו אחריות על מכשיר הגריל וחלקי חילוף זמינים. בייחוד במכשיר המשלב גז יש לוודא תנאי בטיחות מקסימליים. לכן חשוב להקפיד על איכות המוצר והחברה ממנה רוכשים. מותגים מובילים יתהדרו במוצרים איכותיים, אמנם המחיר יהיה מעט יותר גבוה אך התמורה תהיה משתלמצת ולטווח הארוך. בניגוד למכשירים זולים שיעלו ביוקר בגלל הצורך בתיקונים תדירים.

גריל גז הוא מוצר שימושי ובעל יתרונות רבים, עבור מי שמחפש פתרון נח לצליית בשר דגים וירקות ללא שימוש בגחלים מלכלכים וללא צורך בנפנוף מייגע. גריל הגז מאפשר לצלות מזון בצורה אחידה ומהירה. מכיוון שהגריל עובד על גז הוא ניתן להצתה בצורה פשוטה מה שהפך אותו לפופולארי בקרב חובבי המנגל והצלייה. גריל הגז מגיע בגדלים שונים. נייד וקומפקטי או גדול ומאסיבי. כך שכל אחד יכול לאפשר לעצמו את הגריל הנכון והמתאים עבור הצרכים שלו.

לפרטים נוספים לחצו כאן

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here