מדריך לעיצוב הגינה או המרפסת

0
1287
מדריך לעיצוב הגינה או המרפסת
קרדיט לתמונה: freepik

האביב כבר כאן ומזג האוויר החמים והנעים הגיע איתו. זהו הזמן המושלם לחזור לשבת בגינה הביתית או במרפסת, ליהנות מבריזה טובה ולחוש את קרני השמש המלטפות. רגע לפני שהקיץ נכנס במלוא הדרו נצלו את הזמן כדי לשדרג את הסביבה החיצונית של הבית ולהפוך אותה למעוז מרגיע ומפנק. הנה מספר רעיונות מופלאים שיעניקו לכם בתקווה את ההשראה לרענן את עיצוב הגינה או המרפסת. 

אל תתפשרו על נוחות, והשקיעו במערכת ישיבה איכותית

הגינה והמרפסת הם אזורים שבהם אנו מרבים לשבת, בין אם זה עם בני משפחה, עם חברים ואפילו לבד עם הקפה של הבוקר. כדי להבטיח שלכולם יהיה מקום להתפרש בנוחות מופלאה מומלץ לרהט את החוץ עם פינת ישיבה איכותית ומגוונת. ישנן שלל מערכות ישיבה הכוללות כורסאות מרופדות, כסאות רחבי ידיים ושולחנות המיועדים לשימוש מחוץ לבית. מערכות ישיבה אלה נוחות לא פחות מריהוט הפנים אך היתרון שלהן הוא העמידות לתנאי מזג אוויר שונים ובכך שקל מאוד לנקות אותן. 

אם אתם מעוניינים להפוך את המרפסת או את הגינה לגן עדן פרטי משלכם ערסל ישיבה לגינה הוא התוספת המושלמת. ערסלים אלה מאפשרים ישיבה כל כך נינוחה שתתפתו לבלות בתוכם את שנת הצוהריים של יום שבת. בנוסף, ישנם ערסלים המגיעים עם צלון משלהם כך שהחום לא יהווה בעיה כלל. 

יש ילדים בבית? התירוץ המושלם ליצור פינת משחקים בחוץ

כולנו יודעים היטב שלילדים ישנן כמויות אדירות של אנרגיה ורוח שובבית מתוקה. דרך נפלאה לבלות את הזמן איתם מחוץ לבית היא להוסיף משחקים מגניבים ואפילו טרמפולינה גדולה. משחקים כמו שולחן כדורגל, שולחן סנוקר ואפילו שולחן הוקי יהפכו את המרפסת לאזור הכי נחשק בבית. אם יש לכם גינה תוכלו לבחור דווקא בשולחן פינג פונג, מתקן כדורסל או שער כדורגל שיעודדו את המשפחה להזיז את הגוף ולהוציא את האף מהמחשב. 

אוהבים לאכול בחוץ? צרו את פינת האוכל המושלמת 

אחד היתרונות של הגינה והמרפסת הוא שאפשר ליהנות מסעודות מרהיבות תחת כיפת השמיים. למי שנוהג לארגן ארוחות מרובות אורחים כדרך קבע, בהחלט משתלם להשקיע בפינת אוכל חיצונית המאפשרת ישיבה של כמות גדולה של אנשים. למי שמעוניין לקחת את החוויה אפילו צעד אחד קדימה, יכול להשקיע בגריל משוכלל ואפילו טאבון המאפשר להפוך את כל תהליך הבישול לחברתי. 

השדרוג האולטימטיבי ללא ספק הוא להציב בגינה מטבח שלל ממש, כזה הכולל: מקרר, ברז, כיריים, משטח צלייה ועוד. אין ספק שזה לא משהו שתפגשו בכל בית, וזה בדיוק מה שהופך את מטבח החוץ לדבר כל כך מדהים ויוקרתי. תוכלו להכין לעיני האורחים כל סוג מאכל העולה על רוחכם והכל ביעילות ונוחות ממש כמו במטבח הביתי. אין ספק שהמוזמנים שלכם יעצרו את נשימתם.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here