מטבחים מעץ מלא

0
1677
מטבחים מעץ מלא

כשמעצבים מטבח ללקוח חשוב מאוד לשלב בתוך היופי, הייחודיות והאסתטיקה את הצרכים שלו. מעצב טוב ידע לשבת בטרם התכנון עם בני הבית ולהבין מה הם רוצים וצריכים שיהיה במטבח שלהם, ומשם לצאת לדרך בעבודת העיצוב. מטבחים מעץ מלא מעוצבים בטאץ’ ייחודי, בהתאמה לצרכים של הלקוח מתוכננים ונבנים כבר שנים רבות.

מטבח צריך להיות מרווח

אז מה בעצם חשוב שיהיה לנו במטבח? הדבר הראשון הוא נוחות. במציאות הלחוצה שאנחנו חיים בה כיום ההתעסקות במטבח דורשת עבודה במינימום זמן. רק מטבח שמעוצב בצורה פרקטית ונוחה יכול לספק לבעליו יעילות בזמן.

כיצד מעצבים מטבח נוח? קודם כל חשוב מאוד שהוא יהיה מרווח ולא צפוף. כאן תהיה התייחסות לשטח החלל. אם מדובר במטבח בעל שטח גדול, אין בעיה לשחק עם העיצוב, ואפשר בקלות להציב באמצעו של החלל אי המספק משטח עבודה נוסף וגם מקומות איחסון נוספים.

במידה ומדובר במטבח בעל שטח קטן, אם נוסיף אי נמקם אותו בצמוד לקיר או אי נשלף מתוך ארון בו משתמשים רק בשעת הצורך.

מקסימום משטחי עבודה

הכלל השני בנוחות הוא מקסימום משטחי עבודה. כשעוסקים בבישול כמויות גדולות של אוכל או סוגי תבשיל שונים בו זמנית, יש צורך במשטחי עבודה גדולים ככל האפשר בכדי לאפשר נוחות ולא לבזבז זמן בחיפושים היכן להניח את התבנית.

לצורך כך, יש לתכנן נכון את המטבח, כך שהארונות והשיש ימוקמו בצמוד לקירות המאפשרים מקסימום שיש. כמובן שניתן להוסיף אי כמשטח עבודה נוסף, שגודלו תלוי כמובן בשטחו הכולל של המטבח.

מקומות אחסון רבים

הכלל השלישי בנוחות הוא מקומות אחסון רבים. הרעיון הוא שכל דבר ניתן יהיה להוציא בשליפה מכל ארון או מגירה, כלומר שהאביזרים לא יהיו דחוסים וכך נוכל לספק נוחות. ארונות ארוכים, מקומות אחסון מתחת לאי או מעליו, מדפים, כולם מאפשרים שטח אחסון נוסף.

כל המרכיבים הללו חייבים להישמר לאורך זמן וזאת על ידי החומרים הטובים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here