אביזרים לחדרי ילדים

0
1772
אביזרים לחדרי ילדים

עיצוב חדר ילדים לא נגמר בבחירת מיטת ילדים, ארון ושטיח, עדיין צריך להוסיף אביזרים קטנים שמוסיפים לחדר צבע, עניין וגם פונקציונאליות. כמו ששאר חדרי הבית כגון הסלון ופינת האוכל לא נשארים "עירומים" ומלבישים עליהם תמונות, פרחים ודברי אומנות, כך גם חדר הילדים.

אנחנו מציעים לכם מגוון רחב של מוצרים שאיתם אתם יכולים להלביש ולקשט את חדר הילדים.

מוצר עיקרי הוא תמונת הקנבס, אתם יכולים לבחור ממגוון רחב של תמונות קנבס בצבעים, צורות ודמויות שונות. מתכלת עם אריה ועד ורוד עם פיה וסוס קרן. תוכל לבחור רביעיית תמונות צבעוניות או תמונה אחת גדולה, שניהם תופסים מקום נכבד על הקיר, והקיר שוב לא נשאר ריק ומשעמם.

דבר נוסף בעיצוב חדרי ילדים הוא איחסון ומידוף , בכל חדר ילדים צריך הרבה מקום לאחסון לכל כמות הצעצועים, הספרים, הבובות ומשחקי השולחן. ומדף מוסיף מקום לאחסון מבלי לגרוע מקום משטח החדר עצמו. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון של מדפים בצבעים שונים. יחד עם המדף כפתרון לבעיות אחסון יש גם את המתלה, עליו ניתן לתלות מעילים, תיקים או כל דבר אחר שניתן לתלייה, ובעזרתו מתפנה לכם עוד מקום ברצפה או במדף של הארון.

מוצרים נוספים הם מדי הטמפרטורה, הם מאוד יעילים לחדר ילדים שנועד לתינוק גדל. בעזרת מד טמפרטורה מעוצב אתם מקשטים את חדר הילדים, אך הפונקציה החשובה יותר היא היכולת לעקב אחר המעלות בחדר, שזהו דבר חשוב ביותר כאשר יש תינוק קטן וצריך לשמור על טמפרטורה מסוימת בחדר הילדים.

עם מד הגובה אנו מודדים את גובהו של הילד כל כמה זמן, וכך הילד יוכל לראות איך אט אט הוא גדל וגדל, מה היה גובהו לפני חודש וכמה הוא עכשיו. ואיזה ילד לא אוהב לגדל? ואחת על כמה לראות כמה בדיוק הוא גדל? וכל זה כשגם כאן מד הגובה מוסיף צבע וחיים לחדר עם דמויות שמחות וצבעוניות.

שעונים, חמסות, מזוזות ושלטים כולם, כמו שאר המוצרים, מוספים עניין וצבע לחדר הילדים וגם להם יש שימוש פונקציונאלי, תמיד טוב לדעת מה השעה, מאוד חשוב שמירה עליונה וילדים תמיד אוהבים ששמם רשום על פתח הדלת והכרזה רשמית כי השטח הזה הוא הממלכה שלהם.

ועכשיו עם האביזרים האלו שהוספתם הממלכה שלהם הרבה יותר צבעונית, שמחה ובעלת חיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here