הגדלת שטח הבית בקלות וביעילות

0
196
קרדיט: Canva

אם רוצים לנצל החצר ולהגדיל את שטח הבית ניתן לעשות זאת על ידי תוספת של פרגולה תלויה, אשר חוסכת את הצורך באישורי בנייה במסגרת החוק החדש. בפרגולה זאת ניתן לשנות את שלבי האלומיניום, ובכך לשלוט בכמות האור והשמש החודרות וכן בכמות הרוח והאוויר הנכנס, ובכך לשלוט ברמת האטימה של הגג. בנוסף, ניתן לבחור פרגולת אלומיניום חשמלית שמשפיעה על עלויות החימום והקירור של הבית כיוון שניתן להשתמש בשמש ובאוויר החיצוני החודר לפי דרישה לתוך הפרגולה, יתרונות נוספים הם המנוע החזק והבטיחותי והתאורה הקבועה אשר משפרים לעין ערוך את השהיה שם. בחורף המרזבים המותקנים שם מאפשרים ניקוז יעיל של מי הגשם ומונעים בעיות תחזוקה. את הפרגולה ניתן להקים בגדלים שונים ובעיצובים מגוונים לפי רמת התקציה שנקבע לשם כך והוא תלוי גודל נדרש, וכל הפונקציות האחרות הנדרשות.

תשתית וקונסטרוקציה עמידה

כשבאים לבחור דק לבריכות חייבים לקחת בחשבון מספר גורמים: מים קבועים הנשפכים על הדק ושמש  חזקה. את הדק מתקינים על בסיס לדק, עליו תשתית חזקה ועליהם מניחים את הדק שאותו צובעים. יש הבדלים בין מיקום הדק וההתקנה הנדרשת, בבריכה החפורה בקרקע הדק צמוד לקרקע ואילו בבריכה המותקנת על הקרקע הדק יהיה מוגבה וניתן לגשת אליו במדרגות. ולכן סוג זה מחייב בנייה ותשתיות מורכבות יותר. את הקונסטרוקציה בונים בדרך כלל מעץ שבעיה שלו שהוא חשוף לרטיבות ולחות ועלול להירקב ולהתפרק, לפיכך נאלצים לזפת אותו, ואם אין מגבלות תקציב עדיף להשתמש בתשתית ברזל. לא רק על חומר השתיות צריך לתת את הדעת גם על המחברים שלהם צריך להקפיד שיהיה מחומר עמיד למים מפלדת אל חלד כדי שיחזיקו ולא יתרופפו או יתנתקו מקונסטרוקציית הבסיס.

סוגי דק לבריכה

כאשר בוחרים דק לבריכות העשוי עץ צריך לזכור שהשמש החזקה והמים הקבועים עלולים לפגוע בעץ ובאיכותו, ולכן הם דורשים תחזוקה וטיפול קבועים עם שמן מיוחד ועוד עלויות שלא תמיד ניתנות לתקצוב. אז בחירה בדק מעץ אורן, איפאה, ועץ טיק בורמזי עלולים להיות פחות טובים או דורשים תחזוקה מתמדת ולכן עדיף לשלב גם קני במבוק וחומרים סינתטיים ולא טבעיים אחרים העשויים להחזיק מעמד. חברת Mano service לבית ולחצר עבודות עץ ברזל ואלומיניום מתמחים בין היתר בסוגים שונים של דק עץ לבריכות. החשיבה שלהם על כל פרט, העובדים המקצוענים שלהם העוברים הכשרות  ומתמקצעים יעשו בשבילכם את העבודה המדויקת ביותר ועם חומרי הגלם המושלמים לכל דק. אז אם אתם מתכננים לבנות דק לבריכות שברשותכם פנו  לחברת service לבית ולחצר עבודות עץ ברזל ואלומיניום וקבלו עבודה מדויקת ממיטב חומרי הגלם ובביצוע מושלם. אז אנא התקשרו :  052-6411770 ותיהנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here