מזנונים מעץ מלא

0
2314
מזנונים מעץ מלא

מזנונים מעץ מלא הינם הבחירה האידיאלית למי שמחפש פריט ריהוט שישלב בין פונקציונאליות ונוחות שימוש יחד עם מראה כפרי חמים כמו שיש רק לרהיטי עץ.

מזנונים מעוצבים קלאסיים במראה כפרי משדרים מאסיביות, יציבות ופונים לנישת העיצוב הדוגלת בחזרה לטבע ולשימוש בחומרים טבעיים. החומר השולט במזנונים אלה הוא עץ מלא לצורותיו ולגווניו השונים.

סוגי עץ מלא המשמשים ליצור מזנונים

מזנונים מעץ מלא עשויים לרוב מעץ מסוג מייפל קנדי, עץ אלון מלא, עץ אורן, עץ בוק, עץ וונגה, עץ דובדבן ועץ סיסם הודי. מזנון עץ מלא מצטיין בעמידות רבה ויופיו של העץ הטבעי בולט בעיקר בעיבוד המדגיש את טבעות העץ המופיעות מבעד לפלטת העץ המשמשת לעיצוב מזנונים. עץ טבעי מופיע בייצור מזנונים מעוצבים בגוונים בהירים ובגוונים כהים וכן בעיצוב המשלב בין העצים השונים.

עץ הוא חומר עמיד ובעל חזות כפרית חמימה אולם יש להקפיד להרחיק אותו מרטיבות (למשל מאקווריום או מי שטיפת רצפות) ומומלץ לתחזק אותו על ידי לכה מיוחדת לעץ או להקנות לו יותר עמידות על ידי ציפוי מזנונים מעץ מלא בחומר נגד שריטות. לכן מומלץ להניח מזנונים מעץ מלא על רגליות או על גלגלים כדי להרחיקם מהרצפה.

מאפיינים של מזנונים מעץ מלא

לרוב, מזנון לסלון עשוי עץ מלא מגיע בגימור חלק טבעי המבליט את מרקם העץ המלא. העיצוב נוטה לקווים ישרים, מבנה מסיבי ורחב עם פלטה עליונה גדולה, וכולל מדפים פתוחים, מגירות נשלפות לאחסון פנימי ודלתות. רגלים מאסיביות ועבות מבטיחות למזנון יציבות ועמידות, ולעיתים משלבים בתחום עיצוב מזנונים שעשויים עץ מלא מסיבי עם פירזולי ברזל כגון ידיות מיוחדות וכ”ד המעניקים למזנון מעוצב מראה מרשים ובעל נוכחות או שילוב של זכוכית המקנה לעיצוב הכבד יותר קלילות.

ניתן למצוא מזנונים מעץ מלא המחולקים למגירות, דלתות, מדפים קבועים או נשלפים ומזנונים הכוללים ויטרינות מזכוכית שקופה או אטומה. כאשר עיצוב מזנונים מעץ מלא כולל יחידה פתוחה מתאפשרת נגישות למכשירים בהם משתמשים באופן קבוע כמו ממיר לטלוויזיה, מכשיר DVD וכ”ד ומתאפשרת הפעלתם באמצעות השלט. בחלקים הסגורים של מזנון ניתן לאחסן דיסקים, קלטות וידאו וחוטי חיווט. אחד החידושים בתחום עיצוב מזנונים הינו ניידות פנימית של מדפי ומגירות מזנונים בעזרת מנגנונים הכוללים צירים המסתובבים ב-360 מעלות, מסילות ואביזרי פירזול ארונות חדשניים המאפשרת התאמת החלוקה והעיצוב של מזנונים מעץ מלא לצרכי הלקוח המודרני.

מזנונים מעץ מלא מתאימים לבעלי פינות ישיבה מעץ מלא או לבעלי פינת אוכל מעץ הרוצים להעניק לחלל חדר המגורים מראה אחיד והרמוני או לחילופין לדירות בהן קו הריהוט הוא מודרני אך בעלי הבית רוצים להוסיף מגע כפרי חמים לחדר על ידי שילוב מזנון מעץ או לתחום איזור בחלל על ידי פריט ריהוט שונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here