מזרון לטקס – מזרון שאי אפשר לוותר עליו

0
652
קרדיט: Freepik

אם הייתם פעם בחנות שמתמחה במכירה של מזרונים, יכול מאוד להיות שהופתעתם מהמגוון הרחב שקיים. המזרון נתפס כמשהו אפרורי שלא מייחסים אליו יותר מדי חשיבות, כמו החשיבות שנותנים למשל למיטה או לארון בחדר השינה, כנראה בגלל שהם משפיעים על העיצוב והמראה של החדר. את המזרון לעומת זאת אנחנו מצפים בסדין כך שלא רואים אותו ואולי אפילו שוכחים ממנו. אך כל מי שחושב לעומק מבין כי המזרון הוא פריט חשוב לא פחות מהמיטה או הארון, ובמובן מסוים אפילו חשוב הרבה יותר, משום שהוא משפיע בצורה ישירה על הבריאות ועל איכות החיים שלנו. בין שלל סוגי המזרונים אותם תפגשו בחנות, קרוב לוודאי שתראו גם מזרון המכונה מזרון לקטס.

 

מהו מזרון לקטס?

מזרון לקטס הוא אחד מהסוגים הפופולריים של המזרונים ונחשב לאחד מן המזרונים הנמכרים ביותר. הלקטס הוא חומר אשר מיוצר מעץ הגומי, אשר בו נעשה שימוש בשביל לרפד את השכבה העליונה של המזרון, שהיא בעצם השכבה בה הגוף נוגע. כאשר מדברים על מזרון לקטס הכוונה היא למזרון כזה שהשכבה העליונה שלו מצופה בחומר הלקטס, ולא שכולו לטקס. מדובר על מזרון נוח במיוחד אשר אותו ניתן לקבל בדרגות קושי שונות אשר נובעות מגודל השכבה של החומר ומהצפיפות שלו.

 

האם כדאי לבחור דווקא במזרון לקטס?

ישנם לא מעט סיבות אשר בגללם כדאי לבחור דווקא במזרון לקטס על פני מזרון אחר כמו מזרון ויסקו למשל. דבר ראשון – הלטקס הוא חומר טבעי מה שמעניק לו עדיפות ברורה על גבי מזרונים אחרים עבור אנשים הסובלים מאלרגיות שונות אשר לא מעוניינים בקרדית האבק אצלם במזרון. בנוסף, מזרון לקטס נחשב למזרון נוח במיוחד וקפיצי אשר מתאים לכל שכבות הגיל כולל ילדים אשר ייהנו מאוד לשכב ולישון עליו. עם זאת, היתרון של הלטקס בכך שהוא טבעי מהווה גם חיסרון מסוים משום שמטבע הדברים העמידות שלו נמוכה יותר מאשר מזרון אחר כמו מזרון לטקס. אך חשוב להדגיש כי עד שהמזרון יתפורר תוכלו להחזיק אתו אפילו עשר שנים ולא מדובר על משהו שקורה בתוך שנים בודדות.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here