מטבחים מעוצבים לבית עם עיצוב יוקרתי וקלאסי

0
2084
מטבחים מעוצבים לבית עם עיצוב יוקרתי וקלאסי

איך מתכננים מטבח חדש? איך משפצים מטבח קיים והופכים אותו למעוצב? אילו פתרונות קיימים בשוק? שאלות אלו ועוד רבות מתעוררות אצלנו כשאנחנו מתחילים להתעניין בתחום של מטבחים מטבחים מעוצבים.

היות והמטבח מהווה את מרכז הבית, המקום שבו מתרחשים כל המפגשים המשפחתיים ובו אנו מכינים את האוכל האהוב על בני משפחתנו, חשוב שנתייעץ עם מומחים.

המטבח – לב הבית

בגופנו הלב מזרים דם לכל הגוף ומעניק הזנה רציפה. בביתנו, המטבח הוא המקום ממנו יוצא כל האוכל, שמשמש לא רק כהזנה פיזית אלא מכיל את היחס של מי שמכין אותו. וכך יוצא שמהמטבח יוצאות שלוחות של אהבה לכל בני הבית ולאורחים.

מסיבה זו ישנה חשיבות רבה להשקיע בתכנון מטבח כך שיהיה נוח, מעוצב בטוב טעם ומתאים לאופי המשפחה. כיום מטבחים מעוצבים הם ברובם פתוחים ומהווים יחידה אחת עם הסלון. פינת האוכל לרוב לא נמצאת במקום נפרד אלא ממוקמת בתוך המטבח ומהווה חלק אינטגראלי ממנו.

איתור צרכים

מעצבי פנים מובילים יודעים לשאול את השאלות הנכונות כאשר הם פוגשים את הלקוח. מאוד חשוב להבין מה בדיוק הלקוחות מבקשים בתכנון המטבח בביתם טרם מתחילים בעשייה. עד כמה שהאפיון יהיה מדוייק יותר, כך הרגשת הצורך של המשפחה והמענה אליו יהיה מולבש בצורה מדוייקת יותר.

למשל, אחת השאלות ששואלים היא האם זו משפחה צעירה או משפחה גדולה ומבוגרת? זה ישפיע על גובה השולחנות שמעצבים, על ארונות המטבח ועל הסגנון עצמו. חשוב מאוד שהכל יהיה נגיש ומכאן החשיבות של התשאול המוקדם.

מטבחים מעוצבים נוחים

אם בעבר היינו צריכים להתכופף ולחפש עם היד לעומקה של מגירה כדי למצוא מכסה של סיר, היום הגישה היא אחרת. הרצון הוא שכל מה שיש במטבח יהיה נוח לאיתור וקל לתפעול.

חלק מהרגשת הנוחות מעניקים לנו החומרים מהם עשויים מטבחים מעוצבים. במידה ואנו אוהדי עץ וזה מה שגורם לנו לחוש נועם ורוגע, כדאי מאוד לבחור חומר זה כדומיננטי במטבח שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here