קלאסיקה של עיצוב לבן במטבחים

0
1654
קלאסיקה של עיצוב לבן במטבחים

אחד הצבעים שתמיד יקבלו ביטוי בעיצוב, הוא הצבע הלבן. צבע זה משדר ניקיון, אלגנטיות, סדר וארגון. הלבן הולך עם כל צבע ולעולם לא יוצא מהאופנה. זהו צבע חגיגי שתמיד מוסיף אור למקום בו הוא נמצא.

מטבחים מעוצבים בלבן הם מטבחים שמחים, מוארים ואלגנטיים, ולא חשוב מהו סגנון העיצוב שבחרתם למטבח, הצבע הלבן ישתלב בקלות עם כל סגנון וסגנון.

מטבחים מעוצבים בלבן – פתרון מושלם למטבח קטן

מטבחים מעוצבים בלבן הם פתרון עיצובי נהדר למטבחים קטנים, שכן הלבן יוצר אשליה של מרחב ובעצם מגדיל את החלל. מומלץ עם זאת טיפה לשבור את הלבן עם נגיעות של צבעים אחרים או צביעת קיר בצבע שונה. גם משטחי העבודה, דוגמת השיש, משטח האי או השולחן יכולים לשבור את האחידות הלבנה וגם מסגרות חלונות מאלומיניום אפור, למשל, יכולים להשתלב יפה במטבח הלבן ולהוסיף קצת חום.

יש חשיבות רבה להוספת צבעים נוספים אלה, שכן חלל המעוצב אך ורק בצבע הלבן, עלול לייצר את ההיפך הגמור ממה שהוא אמור לשדר, ובמקום הזכות, הצחות, הטוהר והניקיון הוא ישדר חולי.

נגיעות של צבע

אפשרויות נוספות להוספת הצבע ניתן לבצע דרך ידיות צביעת ארונות המטבח בצבעים שונים, כשבעצם לא ממש משנה באיזה צבע תבחרו מאחר וכל צבע משתלב עם הלבן. חיפוי על הקיר, טפטים, מכשירי חשמל, אביזרים שונים כגון: שטיחון מטבח, וילונות, מפת שולחן, עציצים, תמונות או קישוטי מטבח יפים.

ניתן לשלב בדים צבעוניים בכיסאות המטבח, וגם אם הכסאות מיוצרים ללא בדים, ניתן לשלב צבע לעץ. אפשרות משחק נוספת היא דרך מרצפות המטבח היכולות לשנות לגמרי את פני החלל ועיצובו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here