עיצוב ללא פשרות

0
1967
עיצוב ללא פשרות

ביתכם הוא מבצרכם. כל אחד נהנה לשהות בבית הפרטי שלו עם האנשים שהוא אוהב, המשפחה הקרובה או בן/ בת הזוג. אחד הפרמטרים החשובים שנשים אליהם לב בהגיענו לבית זר הוא עיצוב הפנים שלו. כל אחד מעצב את ביתו כראות עיניו, ואין בית אשר דומה לחברו. על מנת להגיע לרמת עיצוב גבוהה ואיכותית מומלץ לפנות למעצב פנים מנוסה. לא כל מעצב יתאים לכל בית ולכן כדאי לבדוק את העבודות של המעצב בטרם מחליטים לפנות אליו.

מעצבת במרכז

מעצבת פנים בתל אביב והסביבה מספקת פתרון מצוין לאנשים אשר מעוניינים לשדרג ולחדש את המראה הפנימי של הבית שלהם. כל חדר בבית הוא בעל אופי שונה ,אך בסופו של דבר החדרים אמורים "לדבר" אחד עם השני ולהתקשר לאותו קונספט. כדאי לפנות רק למעצב אשר יש לו ניסיון רב בתחום. המעצבת מתאימה את סגנון העיצוב לאופי התוסס של המרכז, והתוצאה המופלאה אינה מאחרת לבוא.

איך כל זה מתבצע?

מעצבת פנים מיומנת תעבוד באופן מסודר ותקיים פגישות שונות על מנת להביא לשביעות רצון מלאה של הלקוחות. בשלב הראשון מתקיימת פגישת היכרות שבה ניתן יהיה להתרשם מן המעצבת, והאיכות הכללית של העבודות שהיא לקחה בהן חלק בעבר. בהמשך נערכת פגישה בבית הלקוח – שם תוכל המעצבת לראות על מה מדובר ולתכנן בראש ועל הנייר את האפשרויות השונות שניתן יהיה לעצב בהן את הבית.

מה כולל עיצוב טוב

העיצוב כולל שימוש באלמנטים רבים ביניהם ריהוט, תאורה, ארונות, שטיחים שונים, חפצי נוי דקורטיביים, וילונות ועוד דברים רבים. עיצוב דירות יוקרה הוא מקצוע שדורש ידע וניסיון רב ולא כל מעצב ידע איפה להתחיל והאם באמת כדאי להציב פסנתר כנף בסלון. על כן כדאי לברר היטב מי הוא המעצב המתאים לכם ביותר. רשת האינטרנט עשויה לסייע מאוד בחיפושים שכן ניתן לגלוש ולהיכנס לאתרי השונים, שם בוודאי תמצאו חומר רב על מעצבי פנים וגם תוכלו להתרשם מהגלריות השונות שהם מציגים באתר. שירן דדיה היא מעצבת פנים אשר מתמחה זה שנים רבות בעיצוב בתים, משרדים, דירות יוקרה וחללים שונים אחרים. ליצירת קשר התקשרו 054-5401424.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here