עיצוב מטבחים בסגנון כפרי

0
1827
עיצוב מטבחים בסגנון כפרי

המטבח הינו חדר חשוב ומרכזי בכל בית. מטבחים אינם נועדו רק לאחסון מזון ולבישול, המטבחים הביתיים נועדו גם לארוחות משפחתיות והם משמשים כמקום מפגש לבני המשפחה.

המטבח הוא לב ליבו של הבית הוא צריך להתאים למספר הנפשות הפועלות בו. מטבחים ביתיים אינם נועדו רק לאחסון מזון ובישול במטבחים הכפריים קיים אי מרכזי המשמש לארוחות משפחתיות וכמקום מפגש לכל המשפחה. לכן, לפני שאנו מתכננים מטבח מעוצב יש מספר שיקולים שאנו צריכים להתחשב בהם.

כמה אנשים מתגוררים בבית? מי יהיה המשתמש העיקרי במטבח? האם ישמש רק לארוחות משפחתיות? האם גם לאירוח? חלל פונקציונלי הינו חשוב לניצול מקסימלי של מרחב המטבח ופריסת המטבח צריכה להיות מותאמת לצרכיו של הלקוח.

רעיונות לעיצוב של מטבח כפרי

במטבח בסגנון כפרי וכמובן בכל מטבח מעוצב אנו צריכים לקחת בחשבון את כל אלה תוך שמירה על האווירה של העיצוב הנבחר. על כן, יותר מתמיד במטבחים כפריים נתייחס לכל מטרות שימוש המטבח באופן שיתאים למשפחה שלך ושל אורח חייכם

בעזרתו של מעצב מטבח, אפילו במטבחים כפריים בעליי חלל קטן יחסית ניתן לנצל את המקום לאחסון מרווח וזאת מבלי לוותר על ההרגשה של מרחב. נתכנן דלפקים ומדפים גבוהים על הקירות בעיצוב כפרי הנבחר ונמקסם את השטח הקיים. כמו כן, במטבחים כפריים קטנים נמליץ על גוונים בהירים שיעניקו תחושה של מרחב.

למשחק הגוונים יש חלק חשוב במראה המטבח הכפרי לקבלת מראה עמוק ומרשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here