פינת זולה לגינה – השדרוג שאתם חייבים לבית שלכם

0
577
קרדיט גלריה בכפר

לחזור הביתה ולמצוא את הפינה הקטנה שלכם בגינה שבה אפשר לשבת עם כוס קפה ועוגה זה הכי ישראלי שיש. בגלל זה כל כך הרבה ישראלים אוהבים לבנות פינת זולה לגינה ולרהט אותה בריהוט כפרי מעץ טבעי, כדי שגם ייראה טוב וגם יתפקד מצוין לאורך זמן רב. במקרה שאינכם יודעים מהי זולה, מדובר בפינת רביצה שאפשר למצוא בכל מיני מקומות במזרח התיכון, גם במאהלים וגם בכפרי נופש ומלונות משום שאין דבר יותר אנושי ונינוח מאשר להתרגע בפינה מושקעת ונוחה כזאת לאחר יום עבודה. זה יכול להיות גם הבילוי המועדף על המשפחה בשבת ובשעות הפנויות ובוודאי לצורך אירוח חברים ומשפחה. חשוב גם לומר שזה כבר מזמן אינו בילוי של גיל צעיר מסוים, אלא מתאים גם לגיל מבוגר ומיושב יותר בדעתו. בנגריית מוטי – גלריה בכפר, שמחים להכין פינות זולה כאלה לכל אחד ובעיצוב מותאם למידות ולדרישות שלכם.

מה חשוב לדעת על פינת זולה לגינה?

  • הנוחות חשובה מאוד ולכן למרות שיש מידות סטנדרטיות עדיין אתם יכולים להתאים לעצמכם פינת ישיבה כזאת במידות שמתאימות לכם. זה יכול להיות כל צירוף שאתם חושבים עליו, מספות של שני מקומות ועד צירוף כורסאות יחיד נוחות, יחד עם שולחן קפה ושולחן צד, על מנת שיהיה נוח לכולם להניח את הכיבוד שלהם. החשוב הוא לבחור את הריהוט שאתם תצטרכו במדויק.
  • חשוב לבחור חומרים טובים שמהם מייצרים את הריהוט וזה כולל לא רק עץ אלא גם כריות ישיבה נוחות ונעימות, אבל גם כאלה שתומכות בגב, עשויות מבד דוחה לחות ולכלכוך וגם כזה שאינו הופך לסמרטוטי וחסר צורה מיד. כמו כן, המילוי חייב להיות מחומר איכותי ששומר על צורתו כדי שתוכלו להתרווח עליו מבלי להרגיש גבשושיות ושקעים והוא יחזיק מעמד שנים רבות.
  • אל תוותרו על עץ טבעי מלא, שעבר טיפול מיוחד נגד בלאי של הזמן ומזג האוויר.

ריהוט איכותי ומסוגנן

לכל רהיט יש עיצוב משלו והוא חייב להתאים ללקוחות שמזמינים אותו. בנגריית מוטי – גלריה בכפר, ישמחו להכין לכם את הריהוט הכי נוח ומעוצב לפי טעמכם כדי לאפשר לכם ליהנות משעות הפנאי בגינה.

לצפייה בקטלוג ריהוט גן עץ שלנו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here