דלתות מעץ מלא

0
1546
דלתות מעץ מלא

הרשו לנו לפתוח לכם צוהר לעולם של דלתות מעץ מלא, דלתות עם עיצוב ואופי, כאלו שמתאימות לכם. היום תוכלו למצוא מגוון של עיצובים מיוחדים לדלתות פנים וחוץ מעץ מלא.

בשלב הראשון, בוחרים ביחד אתכם את הסגנון העיצובי של הדלת. בוחרים את סוג העץ, את המרקם ואת העיצוב. לאחר מכן, מגיעים כדי לקחת את המידה המדויקת.

מודדים את פתח האור של המקום בו אמורה להיות מותקנת הדלת. *מהו פתח אור? פתח אור הוא גודל הפתח נטו, לא כולל משקופים. משם, מתאימים את המשקופים הנכונים וכמובן את גודל הדלת עצמה.

כידוע ישנו הבדל משמעותי בין דלתות מעץ רגיל לבין דלתות מעץ מלא. דלתות אלו הם דלתות שעשויות מחומר גלם המקורי בעוד שדלתות רגילות עשויות מחומרים דמוי עץ כמו סיבית או חומר אחר, אלו הם שבבים ולא חומר עמיד ואיכותי.

כשאתה בונה כל דבר מעץ בין אם זה ספרייה שולחן או פינת אוכל, השימוש בעץ מלא ישמור על הרהיט לאורך זמן יתרום למראה שלו ולעמידות שלו. כמובן שחומר גלם טוב הוא פונקציה של מחיר ולכו המחיר שונה מרהיטים העשויים מעץ רגיל אבל בסופו של דבר זה דלת הכניסה לבית או לדירה שלכם או עליהם הוצאתם לא מעט כסף אז פיניש מסוים בדמות דלת מעץ מלא יכול להיות הדובדבן שעל הקצפת.

דלתות מעץ מלא עם עיצוב שמשיק לעיצוב קלאסי הם אחד הפתרונות שיכולים לתת ערך מוסך לבית או לדירה שלך ויכולות להפוך משהו יום יומי למשהו שמשדר יוקרה והוד. בחברות דלתות יעשו הכול על מנת להתאים את הדלת שלך בעיצוב אישי לדרישות שלך.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here