מטבח כפרי – קלאסיקה מודרנית

0
1789
מטבח כפרי – קלאסיקה מודרנית

אין כמו שילוב של ישן נושן של עבר ועתיד במטבח כפרי

כאשר מעצבים מטבח כפרי חשוב לקחת בחשבון מי גר בבית, כמה נפשות? מה הצרכים שלהם? ולהתאים את שטחי אופי המטבח הכפרי לבני הבית. כמו כן חשוב לקחת בחשבון שכול ספייס הוא שונה ולכל אזור מתאים סגנון אחר של מטבח.

כולנו רוצים להרגיש מיוחדים, ואוהבים מאוד שמחמיאים לנו על כך. אין לאישה מקום נוסף להרגיש בו טוב, מקום שהוא שלה, כמו הבית שלה, לכן אנחנו מאוד אוהבות ליצור בביתנו קן חמים ומזמין מצד אחד, ומצד שני יפה מאין כמותו, מרשים וייחודי. מטבח כפרי, וילונות בחלונות, שטיחים, ספות עשויות בד ומעוטרות בכריות, כולם יספקו את תחושת החמימות, עכשיו נותר לשלב גם את היופי.

מעצבים בית חלומות

אין ספק שאנחנו מאוד אוהבות שנכנסים אלינו הביתה ומגיבים ב- “וואו!!!!” זה בדיוק מה שאנחנו רוצות בשעה שאנו מסדרות את ביתנו ומעצבות אותו.

טעם טוב, יצירתיות, מעוף, חוש אומנותי, יכולת התאמה, והבנה בכמה עקרונות פשוטים יכולים לסייע לך מאוד לעצב לעצמך את בית החלומות שלך, שלא ניתן יהיה למצוא דומה לו, וישאיר את כולם פעורי פה. נשמע מפחיד? את לא בטוחה שיש לך את מה שצריך כדי שזה יקרה? לא צריך להיבהל, תמיד אפשר להיעזר במעצב פנים, או לחילופין, להבין איזה סגנון את רוצה, למצוא את המקום שיכול לספק לך את הסגנון האהוב עליך בצורה ייחודית, יצירתית ובעלת מעוף  ולהתייעץ במקום עם המומחים. הם כבר יעזרו לך להתאים את יצירות האומנות שהם מכינים לצרכים ולרצונות שלך, וגם להתאים בצורה מדויקת לסביבת החללים בדירתך. אל תשכחי לשים דגש גם על נוחות שהיא לא פחות חשובה מיופי ואסתטיקה.

מטבח כפרי – מחזירים את החמימות למטבח

אם בחרת לעצב את ביתך או חלק ממנו ללא עזרתו של מעצב פנים, שימי לב שאת מתחשבת בכל האלמנטים החשובים. למשל, בחרת בסגנון מטבח כפרי, כי חשובים לך ביותר החמימות והביתיות שהסגנון מעניק. את צריכה לתכנן את העיצוב בקפידה, ולהשגיח על הרמוניה בין חדר המטבח לחללים האחרים – סלון ופינת אוכל, ובמיוחד אם הם כולם נמצאים בחלל אחד, ללא קירות מפרידים. במקרה כזה, חייב להיות רצף עיצובי בסגנון, בחומרים ובצבעים בין שלושת החללים.

אין זה אומר שכולם חייבים להיות עשויים אותו עץ, או באותו צבע, רק חשוב להקפיד שקיימת הרמוניה בהתאמה שבין הסגנון, החומרים והצבעים. בנוסף, אם חשוב לך מאוד לשלב אופנתיות בסגנון מטבח כפרי, שימי לב שהאלמנטים בהם את בוחרת מתאימים לחלל. למשל, האי שהפך לטרנד בשנים האחרונות לא מתאים למטבחים קטנים, וישאיר אותך נטולת מקום לתנועה ויגרע מהיופי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here