הטרנדים החדשים בעיצוב מקלחונים

0
391
קרדיט ebath.co.il

איזה טרנדים חמים קיימים היום בעיצוב מקלחונים?

כביכול, מקלחון אמור להיות משהו פשוט. ראש מקלחת, דלתות זכוכית, ריצוף נחמד- וזהו. אבל, בעיצוב פנים כמו בעיצוב פנים- כל פריט קטן יכול להפוך ליצירת אומנות למי שיש את התקציב המתאים. קיימים היום כל כך הרבה סוגים של עיצובים של מקלחונים שקשה לסקר את כולם, מקלחונים איכותיים ברמות גימור גבוהות עולים אומנם הרבה כסף- אבל למי שיש את התקציב לכך- יכול להתפנק במרחב שירגיש כמו חוויה בזכות עצמה למקלחת שלו. קיימים מקלחונים יוקרתיים בגימורים של זהב שיוצרים תחושה של מרחב נעים ומפואר, מקלחונים בעיצובים שקיבלו השראה מהעולם היפני, מקלחונים מודרניים ועוד הרבה מאוד סוגים מיוחדים ויצירתיים- צבעוניים או ברמות גימור נקיות. אז איך בוחרים עבורנו את המקלחון המושלם?

 

 

סוגי מקלחונים

יש הרבה סוגי מקלחונים, לפי צורת הדלת והצירים. יש מקלחוני פרופיל, מקלחוני אקורדיון, מקלחוני הזזה, מקלחון פינתי, מקלחונים עם זכוכית מחוספסת או שקופה, מקלחון חזית ועוד רבים אחרים. בסופו של דבר את סוג המקלחון כנראה תבחרו לפי גודל החלל וסוג העיצוב שיש לכם בחלל הזה, אבל אם אתם יכולים לשחק עם החלל ומיקום המקלחון ויש לכם קצת יותר מרחב של תמרון במיקום שלו ובדרך שבה הוא יפנה לשאר החדר- אתם יכולים לחשוב מראש מה יהיה לכם הכי נוח- ולפי הנוחות והפונקציונאליות לבחור אחר כך את העיצוב. אם אתם אנשים של עיצוב והנוחות פחות חשובה לכם- אתם יכולים להשתולל עם בחירת מקלחון לא קונבנציונאלי בצורתו או בגודלו- הכל תלוי בכם, ביצירתיות שלכם ובגודל התקציב שאתם מוכנים להשקיע.

 

אז לפי מה מחליטים?

קודם כל תחשבו על העיצוב שיעשה לכם הכי נעים בעין. איזה סגנון מרגיע אתכם, מפקס אתכם, גורם לכם להרגיש נעים וכייף כשאתם מסתכלים עליו? אתם יכולים לפשפש בתמונות באינטרנט, בפינטרסט, במגזינים של עיצוב, לחשוב ולהרהר מה באמת מתוך כל הדברים היפים שאתם רואים- יעשה לכם את המצב רוח הכי טוב כשאתם נכנסים להירגע במקלחת נעימה בתחילת או בסוף כל יום. המקלחת היא מרחב מדיטטיבי נעים ומרגיע, מקום לסדר בו את המחשבות שלכם, מקום לעצמכם בלי מסך טלפון ובלי שיחות עם אנשים- אז איזו אווירה הייתם רוצים שתהיה סביבכם כשאתם נכנסים לשם? זה בסופו של דבר מה שאתם צריכים לשאול את עצמכם כשאתם בוחרים עיצוב לחדרך האמבט ובהתאם בחורים את המקלחון המתאים, בין אם מדובר על מקלחוני צירים, פרופיל או הזזה. eBath ישמחו לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here