מה חשוב לכם בחנות שאתם קונים בה?

0
382
עיצוב פנים בחיפה
קרדיט: dreamsdesign.co.il

אילו היו שואלים לקוחות מה חשוב להם בחנויות שהם קונים בהן, היו בוודאי אומרים שחשובה להם חוויית הקנייה, היחס האנושי, האיכות של המוצרים, התנאים שבהם קונים את המוצרים וכמובן המחירים. כל זה הוא פונקציה של שדרוג הציפיות מכל חוויית קנייה במאה ה-21 וזה קורה לא מעט בזכות שדרוג הסטנדרטים בכלל של לקוחות גם בישראל. אנחנו נוסעים בעולם הרחב, נחשפים למראות אסתטיים במקומות אחרים גם דרך האינטרנט והמדיה החברית ולא חושבים שמגיע לנו פחות מזה גם בחנויות וגם בבית הפרטי שלנו, ובצדק. משום כך כל עיצוב פנים בחיפה נראה היום כעיצוב שעונה על הציפיות ממנו אצל לקוחות וגם בעלי עסקים. היום ידוע גם שחנויות שוקקות יותר בזכות עיצוב מותאם לחוויה ולמוצר ולכן יש חשיבות רבה מאוד גם בעיני מעצבים חברת Dreams Design, שמקפידים על כך מאוד.

הקשר המוכח בין קנייה לעיצוב

אנחנו קונים יותר כשאנחנו אוהבים להיות במקום מסוים ומרגישים שרוצים בנו שם. זה לא מופרך לנחש זאת וזה מוכח בכל מקום שבו העיצוב הוא כזה שגורם ללקוחות לשבת יותר בבית הקפה, במסעדה נעימה, במקום שיש בו אוורור ותאורה, מרחב מעוצב בצורה שאינה מעצבנת את העין והרבה מאוד מחשבה על האווירה. זה בדיוק מה שגורם גם ללקוחות לחפש את הבגדים שלהם במקומות שבהם יוכלו לבחור ממדפים מאורגנים ומסודרים היטב, בחנות שנעים להיות בה והיא מחולקת נכון בחלל שלה וגם כזאת שיש בה חדרי מדידה ששומרים על פרטיות הלקוחות כדי שיוכלו למדוד ולהחליט בנחת. מכל המקומות האלה ברור שכל עיצוב חנות בגדים הוא אמנות והתמחות שרק מעצבי פנים מנוסים מומלצים יכולים להשיג בעיצוב שלהן ולהגדיל מאוד את המשיכה של לקוחות לחנויות כאלה.

מה חשוב למצוא אצל מעצבי פנים של חנויות?

הדבר הראשון שצריך לברר הוא את הניסיון שלהם בעיצוב מקומות מסחריים, משום שאז הם יודעים כבר להתייחס לכל הדגשים שעושים עסק למוצלח ולכזה שקשוב ללקוחות. אמנם, הטעם והסגנון משתנים ממותג למותג, אבל עקרונות בסיסיים של נראות ושל עיצוב נכון שמבסס את המותג ומגדיל את הנראות שלו משותפים לעסקים רבים ומכאן נובע העיצוב המוצלח שלהם. כשאתם פונים למעצבים כמו חברת Dreams Design, תקבלו מענה מדויק לכל הקריטריונים הכי חשובים בעיצוב העסק שלכם כדי לחזק את המותג שלכם ולשפר את התחרות לטובתכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here