הפתרון לגינה המושלמת

0
371
קרדיט: greensport.co.il

השנים האחרונות, בעיקר בעקבות טיפוח רב והוצאות כספיות גבוהות, השינוי בהתקנת דשא סינטטי עלה בקרב בעלי גינות פרטיות, מגרשי כדורגל, מרפסות, גגות ועוד וזה לא במקרה. הדשא המלאכותי כאמור, בשונה מהדשא הטבעי והצומח, לא מצריך טיפוח קבוע או תשתית השקיה, הוא נראה טוב תמיד, עומד בתנאי מזג אוויר שונים, וכאשר הוא איכותי כמעט ואין צורך להתעסק בו. עצם ההתקנה שלו, גורמת לכם לחסוך אלפי שקלים לאורך השנה, ויחד עם זאת ליהנות ממראה נקי, ירוק ובוהק שמחמיא לאזור בו התקנתם אותו. אם גם אתם חושבים לאחרונה על התקנה של דשא מלאכותי, ניתן למצוא דשא סינטטי במבצע במגוון החנויות וליהנות מהטבה כפולה בהוצאה חד הפעמית ובאופן שוטף בתפעול שלו. גרין ספורט סיסטם היא חברה שמציעה לכם דשא סינטטי ברמה גבוהה. הוא איכותי ומיובא מהולנד. לקוחות רבים שרכשו מהם התקנת דשא, נהנו מיחס אישי, התקנה מקצועית ושימת לב לפרטים הקטנים.

 

דשא סינטטי במבצע – מחירים

כמה אתם מוכנים להשקיע על דשא סינטטי במבצע? היום כאמור, יש מגוון חנויות המציעות דשא מלאכותי ובמחירים נוחים וטובים. אם אתם רוצים דשא איכותי שיחזיק שנים רבות ולא ידהה או יתפורר, אל תתפשרו על הדשא הטוב ביותר. איך תדעו שמדובר בדשא איכותי? כדאי שתבדקו את המאפיינים שלו. גם כשהוא מגיע במבצע. אם הוא עשוי מסיבי פלסטיק ובצפיפות גבוהה, כאן תדעו שמדובר בדשא איכותי. הצפיפות הזו תגרום לכם להרגיש את הרכות שלו בזמן הליכה, ויותר מכך, הוא יחזיק כך הרבה מאוד שנים וללא כל שינוי. זה בדיוק מה שאתם זקוקים לו. בנוסף, כדאי להכיר גם את מחיר ההתקנה. מלבד עלות הדשא, יש גם מחירי התקנה של בעל המקצוע. אתם יכולים לרכוש את הדשא בעצמכם ובמחיר זול, אך לזכור שבמידה ואתם לא מבצעים את ההתקנה לבד, יש תשלום נוסף שצריך לקחת בחשבון.

 

אל תעשו זאת בעצמכם

אומנם דשא סינטטי על פניו נראה כמוצר פשוט להתקנה, אך אם אין לכם יכולות טכניות בסיסיות, עדיף לפנות לאיש מקצוע שיספק לכם דשא סינטטי איכותי במבצע וייתן לכם גם שירות איכותי והתקנה מקצועית. גרין ספורט סיסטם היא חברה וותיקה ומנוסה בהתקנת דשא מלאכותי ללקוחותיה, ומציעה מגוון מחירים נוחים לכל סוגי הלקוחות המעוניינים להתחדש ולשדרג את המרפסת או הגינה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here