טיפים לעיצוב הסלון

0
1345
טיפים לעיצוב הסלון
מקור freepik

ספה וסלון הולכים יחד. אנחנו לא רואים את הסלון בדרך כלל בלי פינת ישיבה מפנקת. זו יכולה להיות גם כורסא נוחה, זה יכול להיות מערכת ישיבה גדולה או סתם כך ספה נוחה. הבחירה בספה היא לא בחירה כל כך קלה. כי לא כל ספה היא אכן נוחה במידה מספקת ולא תמיד היא נותנת את המענה המושלם מבחינת הציפייה שיש לנו מהספה. חשוב לציין כ לא כל מה שנוח לאדם אחד יהיה נוח לאחר ולא כל ספה או מערכת ישיבה שאנחנו רואים אצל חברים ייתן לנו את המענה בהתאם לצרכים שלנו.

על מנת שהספה אכן תהיה טובה ונוחה ויהיה כיף לבלות בה, חשוב לשים לב הן לסוג של הספה והן להתאמה של בני הבית לספה. יש כאן כמה וכמה פרמטרים אשר יש לתת עליהם את הדעת כפי שנמנה להלן.

מעצבים את הסלון

לפני שבוחרים את הספה יש לתת את הדעת על כך כי הספה אמורה להיות רק חלק מתוך הסלון כולו. כלומר הספה חייבת להשתלב בסלון על כל מה שיש בסלון. זה כולל את המבנה של החדר בראש ובראשונה, זה כולל את הרהיטים שיש בסלון, זה כולל את הווילון וגם את השטיח וכמובן גם את התאורה. הספה היא אחד הרהיטים הבולטים בסלון ואם הוא יהיה חריג בנוף, אם הוא לא ישתלב היטב, התוצאה תהיה סלון שלא ממש ייראה טוב. יש כאלה שנעזרים באיש מקצוע לצורך עיצוב הסלון והם מעצבים בעזרתם את החלל שיהיה מושלם גם בעיניים מקצועיות. אך גם אנשים שאין להם את הידע המקצועי או את הרצון להיעזר במעצב פנים לצורך עיצוב הסלון, גם הם יכולים ליהנות מסלון מעוצב היטב אם רק ישימו לב לטיפים הבאים.

להלן טיפים נבחרים לעיצוב הסלון:

  • התאמה לצרכים – בכל בית ישנה התנהלות שונה וצרכים אחרים. יש לבחון מהו סוג השימוש בסלון ובהתאם לכך להתאים את הרהיטים, את התאורה, את הצבעים וכן הלאה.
  • סלון פרקטי – כולם רוצים סלון שיהיה פרקטי ויהיה נוח לשימוש. כאשר אנחנו מדברים על בחירת הספה המושלמת, אנחנו מתכוונים גם במידה רבה על בחירה חכמה בספה שתישאר ותישמר יפה לאורך זמן. כי ספה יש לה נטייה לצבור לכלוך, אבק, כתמי אוכל, שומן ועוד. מסיבה זו כדאי מאוד לבחור ספה שקל לשמור עליה ולתחזק אותה. אם הספה תהיה מיוצרת מחומרים רחיצים או לחילופין הצבעים שלה יהיו כהים, יהיה הרבה יותר קל לשמור על המראה הנקי שלה לאורך זמן.
  • סלון רב שימושי – הסלון אמור להיות מקום נוח לבילוי וגם מקום מתאים לארוחות שבת וחג. הוא גם צריך להיות נוח לארח בו אורחים. אם מדובר בבית עם ילדים, הוא גם אמור להיות פרקטי וקל לתחזוקה. עם תכנון נכון אפשר להתאים את הסלון למטרה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here