ריהוט עץ לאמבטיה

0
1589
ריהוט עץ לאמבטיה
קרדיט לתמונה: freepik

כשאר אנו מעצבים מחדש את חדר האמבט, אנו נשים דגש לאריחים, למקלחון, לאסלה , לחיפוי הקיר ויש שיעדיפו ריהוט מעץ לאמבטיה, אשר יקנה אווירה חמימה. יש שיעדיפו ארון אמבטיה בשילוב עץ אשר ייתן את המגע של עיצוב מיוחד. היום ניתן לבחור מתוך מגוון רב של דגמים באולמות התצוגה של  האולמות שמשווקים כלים סניטריים וכל הקשור לחדר האמבט. גם יצרני מטבחים משווקים ארונות אמבטיה העשויים עץ. השאלה היא אם השילוב של עץ מתאים לחדר רטוב? הרי העץ ידוע כרגיש למים. למעשה אם תביטו סביבכם, תראו כי ישנם דקים העשויים עץ מאסיבי שהמים אינם פוגמים בו, כי הרי הוא תמיד שם גם בימי החורף הגשומים. גם ריהוט גן העשוי עץ, נשאר בשלמותו, כך שאל לכם לחשוש מעץ אשר מיועד לריהוט חדר האמבט. לרוב עץ כזה עובר ציפוי מיוחד אשר מגן עליו ממים.

ארונות אמבט מעץ – לאחסון נוח ויעיל

למעשה ארונות האמבט, מהווים שני יתרונות בולטים, ניתן לאחסן בהם את מוצרי האמבט כגון מגבות, קרמים ומוצרי טיפוח, כלי רחצה וחומרי ניקוי וכן, מהווים עיצוב מושלם שיקנה אווירה מיוחדת לחדר הרחצה. ישנם סוגי עץ אשר מתאימים במיוחד למשל אם תתעניינו לגבי ארון אמבטיה בשילוב עץ אשר ישדרג את חדר האמבט. ארון זה הוא בציפוי מיוחד אשר מגן ממים ולחות. תוכלו לרכוש ארונות משולבים בעץ בסגנון פרובנס, אשר יקנה תחושה מיוחדת. יש לדעת כי ריהוט לחדר האמבט, צריך להיות איכותי. יש לבחור את הגוון המתאים לכם בהתאם לשאר האלמנטים הקיימים בחדר האמבט.

קחו את המידות וצאו לסייר באולמות התצוגה

מה שחשוב הוא, לקחת את המידות הנכונות על מנת לרכוש ארון אמבטיה בשילוב עץ, היות ואסור לעשות טעות. המידות חייבות להיות מדויקות. המשטח שעל ארון האמבט, מומלץ כי יהיה משיש או כל חומר גלם שאינו סופג מים. לדוגמא בוצ'ר יכול להיות אמנם יפה, אך פרקטית, הוא אינו מתאים לחדרי רחצה. אם אתם מגיעים לאולמות התצוגה, מומלץ לשאול ממה עשוי הארון ואם הוא עמיד בפני לחות ומים. מומלץ לפני כן, להתעניין לגבי סוגי העץ האידיאליים לארונות אמבט.

בחרו חומר גלם איכותי וחזק לארון האמבט

גם אם מדובר בשילוב של עץ לארון האמבט, יש לבחור בחומרי גלם חזקים ולהשקיע בארון האמבט, היות ואין אנו מחליפים בכל שנה או שנתיים ארונות לחדר האמבט ומדובר על השקעה לטווח הארוך. גם פרזול יכול לתת את המגע המיוחד של עיצוב שיתאים לעץ. למשל עץ בגוון טבעי, ידיות ברונזה או זהב בסגנון עתיק יוכלו להקנות מענה מושלם. יש שאוהבים את הסגנון הכפרי, אשר מקנה לנו תחושה כל כך ביתית ונעימה, ממש כפי שמתבקש בחדר הכי נוח בבית שהוא חדר הרחצה. יש שבוחרים ברז מתאים לכיור שמונח על ארון האמבט המשולב בעץ, כך שכל האלמנטים הללו יחד, יוצרים מראה מרשים ולא פחות מאשר מושלם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here