על מה לתת את הדעת בבואנו לבחור ארון

0
1792
על מה לתת את הדעת בבואנו לבחור ארון
קרדיט לתמונה: Depositphotos

ארונות היום הם הרבה מעבר לרק מקום בו ניתן לאחסן בגדים וצעצועים, עם השנים והתפתחות הטכנולוגיה הארונות הפכו להיות גם פריט עיצובי אשר מוסיף נופך נוסף לחדר בו הם נמצאים.

כאשר אנחנו מחליטים לבחור ארון, לאחד החדרים בביתנו, חשוב להבין מה הצרכים שלנו. האם זה ארון לחדר הילדים? האם זה ארון לחדר אורחים או שמא זה ארון לחדר השינה אז הוא לרוב צריך לשמש שני בני זוג שלהם צרכים שונים.

עלינו לבדוק היכן למקם את הארון בחדר ומהו גודל המקום העומד לרשותנו. יש לקחת מידות מתאימות של רוחב וגובה. מומלץ לתכנן את גובה הארון עד לתקרה ולא להשאיר מרווחים מיותרים כי מקום זה לרוב צובר אבק ואינו פונקציונלי. עדיף שכל המקום יופנה לטובת אחסון. תמיד נמצא בבית דברים שעדיף יהיה לאחסן אותם בתוך ארון ושלא יצברו אבק ויהרסו.

יש לתת את הדעת כיצד נחלק את פנים הארון. האם אנחנו זקוקים ליותר מדפים או שמא יש לנו יותר דברים לתלייה כמו שמלות, מעילים ומכנסיים מגוהצים. אם אנחנו מציבים תלייה עליונה, צריך לדעת שהנגישות פחות נוחה ולא נרצה לקחת כיסא לטפס עליו, בכל פעם שנרצה לקחת פריט מלמעלה, אז נדרש להוסיף מנגנון תלייה שבעזרתו נוכל להוריד בקלות את בגדי התלייה הגבוהים ולקחת משם מה שנרצה.

האם בחדר בו אנחנו רוצים לשלב את הארון יש מספיק מקום ? אם כן, נוכל לרכוש ארון בעל דלתות הנפתחות קדימה ואם המקום בחדר מצומצם נעדיף  ארון בעל דלתות הזזה.

מהם חומרי הגלם מהם יהיה מיוצר הארון? סנדוויץ, שבבית, סיבית, MDF ועוד. מצד אחד נרצה ארון שיהיה יציב וחזק לאורך שנים רבות ומצד שני נרצה שהדלתות לא תהיינה כבדות כך שיהיה לנו אפשרות לפתוח בקלות את דלתות הארון.

האם אנחנו זקוקים למגירות וכמה. בארון בחדר ילדים תמיד נשמח לעוד מגירות בהן ניתן לאחסן את כל המשחקים שלהם ובחדר השינה מגירות תמיד יכולות לשמש אותנו לתחתונים, חזיות, גרביים, צעיפים ועוד.

כמובן שלא נוכל לוותר על המראה של הארון כדי שיוכל להשתלב בחדר בצורה הומוגנית. איזה ציפוי נרצה לבחור עבור הארון שלנו? אם הוא נמצא בחדר ילדים נעדיף ציפוי אותו ניתן לנקות בקלות ואם הארון נמצא בחדר השינה אולי נעדיף שטלוויזיה תהיה משולבת בדלתות הארון.

כיום קיים מגוון מאוד רחב של עיצובים לארונות, ניתן לבחור דלתות זכוכית לארון בשלל צבעים עליהם ניתן כמובן להוסיף דוגמאות. דלתות עליהם נוכל להדפיס תמונה שאנחנו אוהבים שיהיה לנו תמיד כייף להסתכל עליה ולהנות מהצבעוניות שלה. בנוסף ניתן למצוא מגוון ארונות עם מראה, בדלת אחת או בשתיים. שילוב מראה על דלתות הארון היא אופציה נפלאה שגם חוסכת לנו המון מקום, גם נוחה מאוד המאפשרת להציץ על עצמכם בכל תלבושת שתחליטו לנסות בנוסף, בחדרים קטנים המראה בעצם מעניקה מראה של חדר גדול מאחר והיא מכפילה אותו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here