ערסלי ישיבה לגינה

0
1852
ערסלי ישיבה לגינה

כאשר אתם מבצעים רכישה של ריהוט גן עבור החצר שלכם, ערסל נדנדה הוא רהיט חובה בהשלמת העיצוב.

לכוס הקפה של הבוקר, לחטיף אחר העבודה, או לעיתון של יום שישי, ערסל ישיבה בחצר הינו תוספת מושלמת לריהוט הגן בגינה שלכם.

להתנדנד לבד זה נחמד אך להתנדנד בשניים זה נחמד כפליים. כיום ניתן גם לקנות ערסל נדנדה עבור 3-4 אנשים, כחלק מסט ריהוט גן. הערסל מגביר את ההנאה לשבת בגינה עם המשפחה או החברים באביב, בקיץ ובשעות הערב.

ערסלי ישיבה מגיעים בדגמים שונים, במבחר כיסויים עליונים.

ישנן חנויות אשר מאפשרות עיצוב בהתאמה אישית של הכיסוי עבור הנדנדה.

ישנם ערסלים המורכבים ממספר כריות, להם ניתן לבחור כיסויים שונים לכל כרית. ערסלים אחרים מגיעים עם כיסוי בודד עבור כל הרהיט.

במידה וריהוט הגן בגינה שלכם הינו מורכב מצבעים נייטרלים כגון לבן, קרם או אפור, מומלץ לבחור ערסל נדנדה בצבעים עזים, על מנת לתת גיוון לצבעי החצר.

בדרך כלל בד הכיסוי מיוצר מפוליאסטר או כותנה, אך ניתן למצוא סוגים שונים של בדים, בהתאם להעדפה שלכם. חשוב לבחור בד אשר נוח לכיבוס, וניתן להחלפה.

מסגרת ערסלי הישיבה בדרך כלל מגיעה בצבעי שחור או לבן, במראה מתכת. הבסיס מורכב מצינורות ברזל חלולים. בעוד ריהוט גן ניתן לבחור במגוון סוגים של חומרים, כשמדובר בערסלי ישיבה מומלץ לבחור בברזל עקב העמידות והחוזק של החומר.

ממגוון הערסלים המוצעים בשוק ריהוט הגן, מומלץ לחפש את אילו המעוצבים באופן המעניק תמיכה מלאה לעמוד השידרה. ישנם ערסלי ישיבה המגיעים עם ידיות לידיים, תמיכה לרגליים וכריות לראש. ערסל ישיבה המעוצב נכון לגוף מאפשר הרפייה מלאה ומוסיף הנאה לחווית הישיבה בגינה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here