פינות אוכל – חלק בלתי נפרד מהבית

0
1590
פינות אוכל – חלק בלתי נפרד מהבית

ברוב הבתים הרגילים, אלא אם כן מדובר במקרה נדיר של בית בו גרים זוג של חובבי עיצוב נלהבים, פינות אוכל בדרך כלל אינן מטופחות ומקבלות את היחס ואת הכבוד אשר מגיע להן. למעשה, אפשר אפילו לומר שפינות אוכל כמעט מוזנחות, אפילו שהמציאות הפשוטה היא שפינות אוכל מהוות חלק חשוב ובלתי נפרד מהבתים בהם כולנו נמצאים חלק בלתי מבוטל משעות הערות והשינה שלנו.

פינות אוכל אמיתיות ומושקעות – כמו שפינות אוכל צריכות להיות – מאפשרות לאנשים להקדיש מספר רגעים לעצמם ולנוח באווירה נינוחה ונעימה. בנוסף על כך, פינות אוכל מסוג זה הן המקום האידיאלי בבית בו אפשר לשבת עם חברים, בני משפחה ומכרים נוספים סביב השולחן ולאכול ארוחת ערב משותפת.

כאשר פינות אוכל מעוצבות בצורה מתוכננת ומתוך מלאכת מחשבת, כאשר הן כוללות את כל הריהוט הנחוץ על מנת להפוך אותן לפינות אוכל איכותיות ומזמינות, אז כל הזיכרונות הללו – של ארוחות ערב עם חברים ובני משפחה – הופכים אפילו יותר חזקים ונעימים לזיכרון.

ממה פינות אוכל מורכבות?

פינות אוכל מורכבות מפריטי ריהוט שונים, כאשר לכל אחד ואחד מפריטים אלה מיועד תפקיד ייחודי משלו. אין כל ספק שבפינות אוכל הרכיבים בעלי החשיבות הגבוהה ביותר הם שולחן האוכל והכיסאות הנלווים אליו. למעשה, יש אנשים שמסתפקים בפינות אוכל אשר מורכבות משולחן אוכל וכיסאות בלבד.

שולחנות של פינות אוכל יכולים להיות בגובה התקין והמקובל של שולחנות אוכל, אולם יש כאלה אשר יעדיפו לשבת לסעוד בפינות אוכל עם שולחן מעט גבוה מהרגיל – או אולי אפילו לשבת על גבי שרפרפים גבוהים סביב דלפק מסוג מסוים. נושא הגובה בפינות אוכל הוא נושא בעל חשיבות מדרגה גבוהה, אשר למעשה תקבע את היסודות לפינת האוכל שתתקבל בסופו של דבר. לכן, בעת שעומדים בפני רכישה של פינות אוכל, יש ראשית כל לחשוב על גובה השולחן ולהמשיך את העיצוב הכללי מנקודה זו.

דבר חשוב לא פחות בעת בחירה בפינות אוכל הוא הכיסאות שעליהם יישבו סביב השולחן. לפני שיוצאים להשוות בין פינות אוכל שונות ולסקור את השיקולים בעד והשיקולים נגד פינות אוכל כאלה או אחרות, יש להקדיש מחשבה למספר הכיסאות שיהיו סביב שולחן האוכל. אך לא משנה מהו מספר הכיסאות שנדמה שצריך, תמיד מומלץ לרכוש כיסא או שניים נוספים, על כל מקרה שלא יהיה.

מה הופך פינות אוכל רגילות לפינות אוכל איכותיות?

כל מי שאוהב לבשל לעצמו, לחברים ולבני המשפחה שלו אוהב מכיר בחשיבות המכרעת של המקום בו מוגש האוכל. בנוסף על כך שצריך להפגין כישורים קולינריים משובחים ורצוי קבוצה איכותית של חברים טובים ובני משפחה סביב שולחן האוכל, חשוב מאוד שגם הריהוט אשר עליו מוגש האוכל עליו שקדו כל כך הרבה זמן יהיה נעים לעין, נעים למגע ונוח.

סגנון העיצוב של פינות אוכל צריך לשקף את האופי של האדם המארח \ מבשל. יחד עם זאת, בנוסף על מראה מזמין ומעניין מבחינה חזותית, פינות אוכל צריכות להיות שימושיות ולמלא את התפקיד אשר יועד להן, זאת אומרת, בסופו של דבר הן צריכות להיות נוחות במידה כזו שממש יהיה אפשר להשתמש בהן בארוחות במהלך חיי היום יום.

בטרם יוצאים לסקור פינות אוכל מסוגים שונים, חשוב מאוד לוודא שהמרחב הפנוי באזור המטבח בבית יכול להכיל את כל פריטי הריהוט אשר מרכיבים פינות אוכל שונות שעשויות למצוא חן בעיניכם. מפני שיש פינות אוכל גדולות ופינות אוכל קטנות, מומלץ לעשות הערכה זהירה של מידות המטבח, מפני שרכישה לא מבוקרת של פינות אוכל עשויה להסתיים בהפתעות לא נעימות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here