ריהוט משרדי ועיצוב סביבת עבודה

0
1593
ריהוט משרדי ועיצוב סביבת עבודה

רובנו לא נולדנו עם כפית זהב בפה וככאלה עלינו לעבוד. בחירה נכונה של ריהוט משרדי ושל עיצוב סביבת העבודה יכולים לעשות את ההבדל בין יום עבודה שהוא סיוט מתמשך ולא נגמר שבסופו יוצאים מותשים ומרוטים, לבין יום עבודה פרודוקטיבי ויצירתי שבסופו אתם נמרצים ומלאי סיפוק, מוכנים ליהנות משאר היום שלכם.

אז מה כולל ריהוט משרדי?

אין הכוונה רק לרהיטים הסטנדרטיים כמו שולחנות מנהלים או כסאות מנהלים. עיצוב סביבת העבודה שלכם היא משהו שיש לתת עליו את הדעת החל מהמעטפת של החדר עצמו ועד לפריטים הקטנים ביותר. כל מחדד או מחזיק עפרונות חשוב ויכול לשנות לגמרי את הרגלי העבודה שלכם.

איך בחירת ריהוט משרדי יכולה להשפיע על הרעננות?

בדרך כלל, שימוש לא נכון או בחירה לא נכונה של ריהוט משרדי יכולה להשפיע לרעה על הרעננות שלכם. בעניינים כאלו משפיעים גורמים כמו תאורה לא נכונה שעלולה לאמץ את עיניכם ולגרום לכם לכאב ראש, או בחירה לא נכונה של כסא מנהלים שלא מתאים לגובהכם וגורם לכאבי גב או צוואר מטרידים.

ואיך היא תשפיע על היצירתיות והחשק?

עיצוב של סביבת העבודה בהתאם לחזון ולרוח החברה ייצרו כוונה משותפת אצל העובדים כולם אפילו מבלי להיות מודעים לכך. כמו כן, בחלל העבודה האישי, בין אם זהו מקום עבודה או משרד ביתי, כדאי לפנות מקום לפינת השראה, לדברים אישיים שמעוררים השראה בעובד כמו תמונות, פרחים ותעודות- כל מה שממלא את הנפש ומחייה אותה.

יש להתחיל מעיצוב החלל

בעיצוב סביבת העבודה, עוד לפני בחירת ריהוט משרדי כזה או אחר, חשוב התכנון של החלל עצמו. בין אם מדובר במשרד או בחלל ביתי, כדאי לבחור בחדר מרווח שיאפשר מרחב מחיה פרטי לכל עובד. פרט חשוב מאוד בכל משרד הוא חלון – פינת השראה בפני עצמה – והתאורה הטבעית בשעות היום חשובה מאוד ובריאה הרבה יותר מתאורה מלאכותית.

וכעת יש לבחור פריטי ריהוט משרדי מתאימים

בחרו קו עיצובי אחיד- אחידות המראה חשובה מאוד ליצירת ריכוז. בנוסף, אל תתפשרו על האיכות, זהו לא המקום לחסוך בו. כסאות מנהלים איכותיים חשובים במיוחד לבריאותכם. ככל שהכסא יהיה מותאם יותר לנוחות העובד, כך תסבלו פחות מכאבים שמפריעים לריכוז ועלולים להוביל לנזקים בריאותיים בעתיד.

בנוסף לכסאות, פריט ריהוט משרדי מרכזי במיוחד הוא שולחנות מנהלים. רצוי לקנות שולחן וכסא יחד, כך שיתאימו זה לזה מבחינת הגובה והרוחב, שוב – למניעת כאבי גב וצוואר. גם כאן השקיעו בשולחן איכותי, גדול אך לא מידי, יציב וחזק לשאת את כל מה שאתם צריכים.

המשך התהליך – הרגלי עבודה נכונים

יצירת סביבת עבודה פרודוקטיבית לא נגמרת בשלב העיצוב, להיפך – שם היא רק מתחילה. העבודה האמיתי היא בהקניית הרגלי עבודה בריאים ומסודרים ושמירה עליהם. זה אולי נשמע פשוט, אך שמירה על סדר וארגון במהלך יום עבודה לחוץ היא לא תמיד מלאכה קלה. זכרו שבלגן בראש מתחיל פעמים רבות בבלגן בעיניים. קחו דקה בשביל לעשות סדר.

ניצול נכון של ריהוט משרדי

בנוסף לכך – השתמשו כיאות ברהיטים שבחרתם כל כך בקפידה. כסא מנהלים צריך להיות בגובה שנוח לכם, מול הרצפה ומול השולחן. הדברים בהם אתם משתמשים רוב הזמן צריכים להיות על השולחן לצדכם והאחרים בפינות אחסון צדדיות יותר. ניצול חכם של פריטי ריהוט משרדי שנבחרו בקפידה יוביל ליום עבודה יעיל, פורה ואפילו מהנה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here