איפה ניתן למצוא חנות וילונות בקריות?

0
459
וילונות בקריות
קרדיט: vilonot-tal.co.il

כמו שכל מעצב יגיד לכם, וילונות בקריות מייצרים חדר מושלם – אך רק כאשר הווילון נבחר נכון. כשמדובר בבחירה של וילונות עבור החלונות, זה עניין של צבע ובד, אורך וסגנון, והם מיוצרים בהתאמה אישית כך שיתאימו עבור עיצובי פנים שונים. עם כל כך הרבה החלטות, קל להרגיש המום לפני הבחירה, ולכן תוכלו לעקוב אחר כמה עצות חשובות ולבחור את הווילונות הנכונים לביתכם. וילונות טל ישמחו לכוון אתכם בבחירתכם, כך שתהנו מכל היתרונות שהווילונות שלכם יכולים להציע לכם.

בחירת צבע ובד עבור וילונות בקריות

בד הוא חלק מהותי בבחירת וילונות בקריות, מכיוון שהחומר יכתיב עד כמה הווילונות שלכם יהיו פונקציונאליים ויחזיקו מעמד לאורך זמן. כאשר אתם בוחרים וילון עבדו עם וילונות גדולים, לפחות 2 מטר, מכיוון שווילונות קטנים יותר עשויים להקשות על הראייה הכוללת של הווילון וסוג הבד שלו. כמו כן, זכרו כי אור השמש תורם לדהייה של בדים לאורך זמן. אם החדר המדובר מקבל הרבה אור, זה חכם להימנע מצבעים בהירים, מכיוון שהם נוטים לדעוך מהר יותר.

כשזה מגיע לבחירת סוג החומר, פשתן, משי, משי מלאכותי וקטיפה הם הבחירות הטובות ביותר לשימוש עבור חלונות מכיוון שהם נוטים להיתלות בצורה הטובה ביותר, כאשר משי מלאכותי נוטה להיות העמיד ביותר. ובחדר שטוף שמש במיוחד, משי מלאכותי לא מתקלקל באותה מהירות כמו משי אמיתי.

חלק מהבדים יכולים לעזור לשמור על כניסת הקור לחדר. בתי מלון רבים משתמשים בזמש, קטיפה, או טוויד מכיוון שמשקלם עוזר לחסום אור ולשמור על חום בפנים. ובכל זאת, כמעט כל בד יכול להיות משולב עם בטנה, אשר יכולה גם לעזור להאריך את חיי הווילונות.

אורך הווילון ובטנה

לפני שאתם מוציאים את סרט המידה, החליטו באיזה גובה מעל החלון תרצו שהווילונות יתחילו. תליית לוחות גבוה מהחלון תעניק תחושת גובה לחדר. לעתים קרובות מעצבים תולים וילונות בערך שישה סנטימטרים מעל מסגרת החלון, אבל למראה דרמטי, חלקם הולכים גבוה יותר.

לפני שאתם ניגשים לקנות וילונות בקריות, מדדו מהחלק העליון של החלון, בתוספת הסנטימטרים הנוספים של גובה שבו הווילונות יתלו, עד לרצפה. למראה מסורתי יותר, עם הווילון צריך להישפך על הרצפה, תרצו להוסיף עוד שניים או שלושה סנטימטרים לאורך שלכם.

בעת מדידת רוחב החלון שלכם, הקפידו להוסיף עוד מספר סנטימטרים משני הצדדים ולהכפיל את המספר הכולל כדי להבטיח את מלאות הווילון. אז לא תיווצר תחושה של ריקנות על ידי הווילון, ומצד שני הם לא יפריעו כאשר החלון פתוח. אם אתם מחפשים לחדש את הווילונות בבית שלכם, אתם מוזמנים לעיין בקולקציית הווילונות המיוחדת של וילונות טל.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here