טיפים לתכנון מטבח כפרי

0
1722
טיפים לתכנון מטבח כפרי

מתכננת מטבח? כל מה שרצית לדעת על מטבחים כפריים.

המטבחים הכפרים משרים בבית אווירה נינוחה וביתית ומחזירים אותנו לתקופות נוסטלגיות בהם הכל נעשה בעבודת יד אומנותית עם הקפדה על לכל פרט ופרט.

לאורך שנות ההיסטוריה המטבח הווה כמרכז החיים בבית.

המטבחים הכפריים מכניסים את הטבע הנקי, היפה והטהור הביתה, מחזירים אותנו לנופיהם המרהיבים של הכפרים והקסם האוטנטי שבהם, הרחק מהמודרניזציה. אלו שמרו על צביונם המקורי כאילו נותקו מהמרחב ומהזמן.

הסוד: שילוב בין מודרניות למסורת, פשטות ואלגנטיות, שילוב בין ישן לחדש.

שילוב של הכלים החשמליים המודרניים, קולטי אדים ממתכות שונות הנעשות גם הם בעבודת יד קפדנית משתלבים בהרמוניה עם המטבח הכפרי ומתמזגים באופן נפלא.

למראית עין נראה כי המטבח הכפרי כאילו "נלקח" מתקופות עברו אולם בהתבוננות לעומק נגלה כי בתוך המגירות והארונות מצויה "המילה האחרונה" בתעשיית הפרזול המודרני דבר המבטיח נוחות של המאה 21 לצד מראה קלאסי נוסטלגי.

לכל מטבח כפרי סיפור ייחודי משלו, המטבח הופך לאלמנט רגשי ומשלב חשיבה יצירתית ופרזול ייחודי. שם טעם הנוסטלגיה מתורגם לאיכות ולאווירה שרוצים ליצור בחלל החדר.

המטבח הכפרי כאומנות

עיצוב מטבח כפרי הינו סוג של אומנות בפני עצמה. ייחודה הוא בעבודת היד ורמות דיוק וליטוש ייחודיות, מיזוג של טקסטורות שונות ופרזולים עשויים עבודת יד מעניקים למטבח אופי ואיכות חיים.

הקפידו לבחור בחברה המתמחה בעיצוב סגנון ייחודי זה, בקשו לראות פרויקטים קודמים ובחנו את היצירתיות והמעוף הניכרים מכל פרויקט, וכן את רמת הגימור כך תבטיחו לעצמכם מטבח שלא תרצו לצאת ממנו.

תוצאות מדהימות. בגישה ייחודית זו תוכלו להבטיח לעצמכם כי כל פריט ריהוט, החל מעיצוב המטבח חדרי אמבטיות, חדרי שינה, ארונות וחדרי ילדים יזכו הרהיטים שלכם להרבה חשיבה מקדימה, יצירתיות, חיבור לטבע ואיכות בלתי מתפשרת.

כחלק מהדקורציה של המטבח הכפרי אנו מוצאים שימוש בפרחים מיובשים, צנצנות דקורטיביות צמחי תבלין וכיתובים המוסיפים לאווירה הכפרית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here