כיצד לשמור על רהיטים מעץ מלא?

0
1785
כיצד לשמור על רהיטים מעץ מלא?

יתרונותיו של ריהוט כפרי מעץ גדולים. רהיטי עץ מלא מבטיחים עמידות לאורך שנים בטיפול נכון.

כיצד תבטיח את אריכות חייהם של רהיטי העץ? טיפים חשובים לשמירה על מטבחים וריהוט עץ.

רהיטים מעץ נראים נפלא בחלל הבית. הם משדרים יוקרה, איכותיים ועם טיפול נכון ילוו אותך שנים ארוכות. אולם, בהיעדר טיפול שכזה לאחר זמן מה העץ מתחיל לאבד את הברק שלו.

כיצד תשמור על זוהר ריהוט עץ?

הגן על הרהיטים מלחות. לחות משפיעה מאד על רהיטים מעץ. רמת לחות גבוהה גורמת לנפיחות ובמקרים חמורים יוצרת פיצול או פיצוח של העץ.

הלחות גורמת לעובש. מעבר למראה לא אסטטי הלחות גורמת לפטריות ומסוכנת לבריאות.

הגן על רהיטי עץ מאור השמש קרניה של השמש משנים את צבעו של העץ. מיקום הרהיט באזור מואר ישנו את גווניו, ותנאי יובש קיצוניים יגרמו סדק לעץ. השתדל למקם את הרהיט הרחק מחלונות, ואם הדבר בלתי אפשרי השתדל להגן עליו בשעות הצהריים.

הגן על הריהוט מפני שריטות. המנע מלהניח אגרטלים, וואזות, קערות וכד ללא תחתית. סמני שריטות ניתן לטשטש ע"י צבעים מתאימים הקיימים כיום בחנויות חומרי יצירה.

טשטוש טביעות מים ניתן לטשטש טביעות שנוצרו בעץ כתוצאה ממגע עם מים ע"י נייר חול.

דאג לנקות אבק מהרהיטים. הסר בעדינות את האבק מרהיטי העץ שלך, ניתן להשתמש במגבת רכה או מטלית רכה. זכור, בטיפול נכון ריהוט מעץ, מטבחים מעץ ילוו אותך שנים רבות.

מה קורה לעץ שבא במגע ממושך עם מים ? אנו בפשטות שמנו למטרה להעניק ללקוחתנו רהיטים מעוצבים, סלונים ומטבחים מעוצבים איכותיים ללא פשרות. החלטנו להעמיד במבחן את חומרי הגלם האיכותיים שלנו, ולבחון את עמידותם במים לאורך זמן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here