הדקים הסינטטיים של TREX – מומלצים ע"י המומחים

0
744
קרדיט Pixabay

החורף אמנם כבר כאן, לפחות לפי לוח השנה, אבל בשלב הזה ברור לנו לחלוטין שגם העונה הקרה כבר לא מאוד קרה, והשמש עדיין איתנו. למעשה, מדי שנה נדמה שהחורף הולך ומתקצר, ומי שנהנה מגינה פרטית או מרפסת שמש, בהחלט יכול ליהנות מהמרחב החיצוני יותר מאי פעם. כל מה שתצטרכו זה דק איכותי וחזק, והנה ההמלצה של המומחים, במיוחד בשבילכם.

חסכוני הרבה יותר – בעיקר בטווח הארוך

עולם הדקים עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים, והיום כבר ברור לחלוטין שבין שלל החלופות הקיימות דקים סינטטיים מציעים שורה ארוכה של יתרונות. אז נכון, המחיר הראשוני של עצי אורן או איפאה עשוי להיות נמוך יותר, אבל בטווח הארוך זהו הדק הסינטטי שמתברר כחסכוני הרבה יותר. זאת משום שהעץ הטבעי זקוק לתחזוקה רבה, וכך תמצאו את עצמכם משייפים וצובעים מדי שנה, ולעתים אף פעמיים בשנה. הדק הסינטטי לא זקוק לכל אלה, וכך הוא חוסך לנו זמן, כסף וגם לא מעט כאבי ראש. אז מה הפלא שגם המומחים ממליצים עליו?

קרדיט Pixabay

גם יפים וגם חזקים – היתרונות של הדקים הסינטטיים

הדקים הסינטטיים של טרקס מספקים למעשה את השילוב המושלם: מצד אחד איכות ועוצמה, ומצד שני המון סטייל ויוקרה. הם מרשימים למראה ונוח לתחזק אותם, ועם מים וסבון תוכלו לנקות אותם בקלות ובלי לעבוד קשה. הם גם ידידותיים יותר לסביבה משום שמדובר בתרכובת מיוחדת של חומרים ממוחזרים (ולא של עצים שנכרתו במיוחד), והם שומרים על המראה הטבעי והייחודי שלהם לאורך שנים.

הפתרון האולטימטיבי לחצר ולמרפסת

מעל לכל, דק סינטטי הוא הפתרון האידאלי לכל מרחב פתוח, בין אם אתם מתכננים מעטפת איכותית ומרשימה לבריכה, דק לחצר או למרפסת, ואפילו חיפוי לקירות החיצוניים או מעקה. כפי שיעידו גם המומחים, חומרי הגלם הטובים ביותר הם אלה שמאפשרים לנו לעצב את הדק היוקרתי והנוצץ, זה שמתאים בדיוק לצרכים לנו ומעניק לנו גמישות מקסימלית. המומחים כבר ממליצים עליו ובבתים רבים בישראל אלה הם הכוכבים האמיתיים, ובצדק.

אז אל תוותרו על החלום, ותתחילו ליהנות מדק לגינה ודק למרפסת מעוצבים ואיכותיים של חברת TREX האמריקאית. ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 073-3745500 או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://trex.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here