הובלה לריהוט היקר שלכם

0
1718
הובלה לריהוט היקר שלכם
מקור evato

מהו ריהוט יקר? יש רהיטים שמחירם הוא יקר. עיצובם הוא מפואר ומושקע ביותר. סוג של רהיטים יקרים- הם רהיטים עתיקים. בדרך כלל, מאחורי כל רהיט עתיק, מסתתר סיפור, שקשור לעבר של המשפחה שלכם. גם אם קניתם את הרהיט העתיק מסוחר עתיקות, מסתתר מאחורי הרהיט סיפור שלם. לכן, כאשר אתם מחפשים חברת הובלה שתעביר בצורה הבטוחה ביותר את הריהוט היקר, עליכם לבחור בחברת ההובלה הטובה ביותר.

הובלת ריהוט יקר- דורשת תכנון מראש.

כאשר אתם רוצים להוביל ריהוט יקר, אל תבחרו בחברת הובלה שמתכננת הובלות בזמן קצר מאוד. עליכם לבחור בחברת הובלה שמתכננת את העברת הריהוט היקר במשך כמה שבועות. צוות המובילים בודק היטב מה יהיו תנאי מזג האוויר ביום ההובלה, ונערך לפי הנתונים. הטיפול ברהיט היקר בתנאי גשם, שונה מהטיפול ברהיט היקר ביום גשם. כאשר מובילים רהיט יקר ביום שמש חם, מומלץ לשים על הרהיט כיסוי המגן עליו מפני קרני השמש. אולם כאשר מובילים את הרהיט היקר ביום גשם, יש לשים על הרהיט כיסוי הרמטי המגן על הרהיט מפני גשם. 

איך אורזים ועוטפים את הרהיט היקר?

חלק מההובלה המקצועית של הרהיט היקר, היא העטיפה והאריזה. ולכן, עליכם לבחור בחברת הובלה מקצועית שיודעת אילו עטיפות וכיסויים מתאימים לכל סוג של רהיט. סוג העטיפה, תלוי מסוג החומר ממנו עשוי הרהיט. על צוות המובילים לגלות מומחיות והבנה בסוגי החומרים מהם עשויים הרהיטים היקרים, ובאילו חומרים יש לעטוף אותם. 

כמה שווים הרהיטים היקרים שלכם?

אי אפשר להזמין הובלת ריהוט יקר, מבלי לוודא שכל שווי הרהיט מכוסה בפוליסת ביטוח מיוחדת. אולם, כמה שווה הרהיט היקר? כדי לדעת מראש שווי מדויק של רהיט, מומלץ להזמין שמאי עתיקות שייתן הערכה מדויקת. את הערכת השמאי מצרפים לחוזה עם חברת ההובלה. כדי שתקבלו את הערכת המחיר המדויקת ביותר, עליכם לקחת שמאי עתיקות מקצועי ומנוסה, בעל עבר מקצועי בתחום. כמובן, חשוב לוודא שלשמאי יש רישיון לעסוק בשמאות עתיקות. יש לזכור, שבמקרה של הובלת חפצים יקרים ועתיקים, מחיר פוליסת הביטוח הינו משתלם ביותר, משום שנזק ואף הרס מוחלט או אובדן של הרהיט היקר, יעלה לכם סכום כסף רב. 

מומלץ לבחור בחברת הובלה המומחית בהעברת פריטי אומנות.

אם בפריט אחד של אומנות יש להשקיע מחשבה ולוגיסטיקה בעת העברתו ממקום למקום, הרי שהעברת תכולת בית עם אוסף של פריטי אומנות, דורשת מקצועיות, ומומחיות רבה מאוד. כאשר אתם רוצים להוביל למקום אחר פריטים יקרים, עליכם לבחור חברת הובלה לריהוט היקר שלכם, שיש לה ניסיון ומומחיות בהעברת פריטי אומנות. לא כל חברת הובלה מטפלת בהעברת פרטי אומנות. חברות הובלה רבות, מסתפקות בהעברת תכולה של בתים פרטיים ועסקים. אולם טיפול בהעברת פרטי אומנות, דורשת מומחיות מיוחדת. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here